JANGAN BAWA ANAK DARA ANDA KE SINI !!!


http://takcubarugi.blogspot.my/

Sebuah parti kejutan hari jadi menjadi betul kejutan selepas kanak-kanak perempuan yang berumur di antara 13 dan 17 tahun tidak sengaja menjadi hamil.

Mandi kolam hujung minggu mudah bertukar tragedi apabila salah seorang daripada orang-orang muda menghadiri majlis sambutan hari jadi ejakulasi di dalam kolam renang tanpa amaran untuk tetamu rumah, berakhir dengan tragedi apabila separuh daripada kanak-kanak perempuan yang hadir pada sambutan tersebut mengandung.

“Saya gembira saya tidak mempunyai baju renang saya hari itu,” ingat Daliah Jennings, hadir pada sambutan tersebut. “Ia adalah sebuah parti kejutan untuk meraikan ulang tahun ke-15 saya. Saya gembira saya tidak terlibatat” katanya mengakui, jelas kelihatan lega tidak hamil.

Pemuda itu mendakwa tidak ada sex dalam parti itu dan dia hanya ejakulasi di kolam renang secara tidak sengaja.

“Sesetengah orang di bandar mengatakan bahawa kita mempunyai beberapa jenis sex liar. Festa sex berlaku dan itulah bagaimana saya mendapati semua orang-orang perempuan hamil, tetapi saya bangga untuk mengatakan bahawa saya masih teruna dan jika sesiapa tidak percaya saya , saya sudah bersedia untuk menjalani pemeriksaan perubatan untuk membuktikannya jika itu apa yang diperlukan, “kata lelaki berusia 15 tahun. “Saya telah menjadi semacam selebriti tempatan.

Orang-orang datang kepada saya sepanjang masa dan berjabat tangan saya dan mengucapkan tahniah kepada saya, tetapi saya tidak berbuat apa-apa! “Tambahnya, jelas kelihatan ikhlas.

Dr. John Suzukima Hospital Healthcare Memorial Tallahassee, yang merupakan orang pertama untuk menghubungkan kelahiran berganda kepada sebab yang tunggal, percaya orang muda mempunyai (jarang berlaku) keadaan perubatan dipanggil spermafortis yang membuatkan air mani yang luar biasa kuat.

“Ujian klinikal telah membuktikan bahawa orang yang mengalami spermafortis mempunyai jumlah sperma hampir seribu kali lebih kuat dan kaya dengan spermatozoids daripada manusia purata,” jelas beliau.

“Ini jenis air mani agak sama dengan mamalia air biasa, seperti ikan lumba-lumba, manati dan anjing laut dan mempunyai ciri-ciri yang menjadikan ia sangat tahan air. Keadaan ini pasti dapat menjelaskan apa yang berlaku dalam kes ini tetapi ujian klinikal dan ujian lanjut akan diperlukan untuk membuktikan teori ini, “katanya

Sumber: fuyoovira

 http://koleksicikgusuraya.blogspot.my/

0 ulasan :

Post a Comment