Guru mengadakan hubungan seks dengan pelajar ' hampir pada setiap hari,' kata polis


Vera menyerah diri seketika di penjara di pinggir bandar di Montgomery County dan kemudian terikat denda $ 100,000.
Alexandria M. Vera, seorang guru Bahasa Inggeris gred kelapan di Stovall Middle School di Houston, memberitahu polis pada April bahawa hubungan dia dengan salah seorang pelajarnya mula melalui mesej di Instagram - dan telah berkembang menjadi cinta.

Pada hari Rabu, dua bulan selepas siasatan polis bermula dan hampir lapan bulan selepas Vera berusia 24 tahun mula mengadakan hubungan seks dengan pelajar gred 8, pihak berkuasa mengeluarkan waran penahanannya atas tuduhan jenayah penderaan seksual berterusan seorang kanak-kanak. pelajar di bawah umur 14 tahun.

Vera menyerah diri seketika di penjara di pinggir bandar di Montgomery County dan kemudian terikat denda $ 100,000, lapor Associated Press.

Dokumen mahkamah yang difailkan minggu lalu di Mahkamah Daerah Harris County menawarkan lihat terperinci kira Vera hubungan mekar mereka, yang dia memberitahu polis bukan sahaja diluluskan, tetapi disambut oleh ibu bapa kanak-kanak itu. Hanya pada bulan April, apabila Stovall utama Elsa Wright mendapat tip tentang Vera, yang jabatan polis daerah sekolah ini mula menyiasat.

Guru Bahasa Inggeris mengakui kepada kedua-dua ibu dan seorang pegawai polis bahawa dia akan telah mempunyai hubungan yang berterusan dengan kanak-kanak itu untuk beberapa bulan, dokumen-dokumen mahkamah menunjukkan.

The saga pelik dan berlapis bermula hampir setahun yang lalu, Vera memberitahu polis, apabila dia bertemu dengan seorang pemuda semasa sekolah musim panas pada tahun 2015. Beliau berkata pada mulanya dia kurang ajar, meminta nama akaun Instagram dan menghantarnya permohonan mengikuti selepas beliau enggan menyediakan atau menerima jemputan itu, mengikut rekod mahkamah.

Tetapi interaksi mereka mengambil kembali pada musim gugur, apabila tahun persekolahan biasa bermula dan kanak-kanak itu diberikan kepada salah satu daripada kelas bahasa Inggeris gred kelapan. Vera menyifatkan polis tempoh menggoda yang dia mendakwa pada mulanya menolak, sehingga bulan September. Guru itu berkata dia menjadi bimbang apabila anak itu tidak muncul ke kelas, jadi dia menghantar satu mesej di Instagram dan mengingatkan beliau untuk menghidupkan dalam tugasan akan datang.

Beliau menjawab, menurut dokumen mahkamah, dan meminta nombor telefon beliau. Kemudian anak lelaki itu bertanya kepada gurunya jika mereka boleh bergaul.

Beliau berkata ya.

Vera memandu kanak-kanak itu di dalam kereta, dia memberitahu polis, dan mereka mencium. Keesokan harinya, apabila ibu bapa kanak-kanak itu tiada di rumah, beliau pulang dan kedua-duanya mempunyai hubungan seks untuk kali pertama, mengikut laporan.

Selepas itu, pertemuan seksual berlaku hampir setiap hari, Vera memberitahu polis.

"Beliau menyatakan bahawa dia dan pengadu mengadakan hubungan seks pada hampir setiap hari di rumahnya dan mereka suka antara satu sama lain," polis menulis dalam satu laporan..

Pada bulan Januari, Vera berkata dia mendapati kanak-kanak itu telah dapat mengandungkan beliau. Apabila pasangan itu mengaku kepada keluarga kanak-kanak itu, menurut guru, mereka gembira dan menyokong.

Ibu bapanya telah diketahui tentang hubungan sejak Oktober, Vera memberitahu polis, apabila mereka datang ke sekolah untuk rumah terbuka. Selepas itu, dia telah dijemput kembali ke rumah mereka dan diperkenalkan kepada keluarga sebagai teman wanita kanak-kanak itu, dokumen menunjukkan. Mereka "menerima hubungan," Vera memberitahu polis, dan dia telah dialu-alukan untuk perhimpunan keluarga selepas itu.

Perkara yang mula merosot pada bulan Februari, apabila lawatan tanpa memberi tahu dan soal siasat dari Kanak-kanak Perkhidmatan Perlindungan tentang hubungan ketakutan beliau. Vera menafikan hubungan dan kehamilan pada masa itu, dokumen-dokumen menunjukkan, kemudian memilih untuk menggugurkan bayi. Dia, bagaimanapun, menyerahkan telefon bimbit di sisi dan memberi kebenaran polis untuk mencari ia.

Polis berkata, mereka menemui "banyak mesej" antara lelaki dan gurunya, mengesahkan banyak cerita Vera telah diturunkan. Dalam temu bual berasingan, budak lelaki itu juga mengaku hubungan seks, kata polis.

Pejabat Harris County District Attorney memberitahu ABC News 13 bahawa ibu bapa boleh didakwa gagal melaporkan penderaan kanak-kanak jika mereka memang tahu tentang hubungan. Ibu kanak-kanak itu sedang disiasat oleh Child Protective Services, stesen TV yang dilaporkan.

The Aldine Independent School District mengeluarkan kenyataan berikut:. "Aldine ISD telah dibuat sedar bahawa caj telah difailkan terhadap seorang bekas guru Stovall Middle School terlibat dalam tingkah laku yang tidak sesuai dengan seorang pelajar lelaki Apabila dakwaan itu telah dibuat pada bulan April, guru segera dikeluarkan dari sekolah dan diletakkan pada cuti pentadbiran. Polis ISD Aldine menyiasat insiden itu dan berpaling penemuan mereka kepada Pejabat Harris County Kejaksaan. kesejahteraan dan keselamatan pelajar Aldine ISD dan kakitangan tetap menjadi keutamaan daerah sekolah. "

Memakai Warriors Golden State t-shirt, Vera telah ditangkap pada video meninggalkan penjara Rabu. Apabila ditanya mengenai dakwaan itu, katanya kepada pemberita dia mempunyai seorang peguam dan tidak mahu mengulas.
Ibu bapa kepada beberapa media tempatan mereka terkejut dan terkejut dengan berita itu.

"Apabila anda menghantar anak anda ke sekolah yang anda rasa semuanya akan selamat bagi mereka dan segala-galanya," Gerson Bonilla memberitahu KPRC 2 Houston. "Tetapi saya fikir ini adalah sesuatu yang serius yang perlu disiasat."

Seorang pelajar memberitahu ABC News 13 terdapat perbualan antara badan pelajar mengenai "tingkah laku mencurigakan" di antara Vera dan budak lelaki itu, dan apabila dia melihat meraba punggung guru.

Satu lagi ibu bapa, Mary Claycomb, memberitahu stesen TV yang dia tidak boleh percaya guru akan melakukan ini.

"Saya menggigil kerana ini," katanya.

0 ulasan :

Post a Comment